fbpx
Marketing SEO

SEO 101: Factori de clasare on-page şi off-page

SEO se referă la metodele folosite în vederea perfecţionării vizibilităţii site-urilor web şi are ca scop promovarea acestora prin respectarea anumitor paşi.

O campanie SEO poate fi împărţită în două categorii diferite: on-page și off-page. Deși diferă unul de celălalt, ambele sunt extrem de importante. SEO on-page se referă la optimizarea paginilor individuale ale site-ului web. SEO off-page abordează factori din afara site-ului web.  Factori de clasificare SEO on-page Acești factori se referă la modificările pe care le puteți face pe site-ul web. Alţi factori de clasificare SEO on-page sunt:

1 – Optimizați-vă metadatele

Pentru a îmbunătăți clasamentele Etichetele de titlu unice, meta descrierile și H1-urile sunt foarte importante atunci când vine vorba de a informa Google și căutătorii despre ce pagină este vorba. Meta descrierile servesc drept copie pentru potențialii clienți.

Introduceți cuvintele cheie pe care le doriţi în eticheta de titlu și meta descriere. Cu cât un cuvânt cheie este mai important, cu atât ar trebui să fie mai aproape de ceea ce căutaţi. Asigurați-vă că păstrați spațiul, deoarece etichetele de titlu sunt limitate la o lățime de 568 pixeli, nu de o lungime de caracter. Dacă sunt prea lungi, vor fi întrerupte, iar căutătorii nu vor putea vedea informații valoroase care pot afecta CTR.

Puteți utiliza instrumentul de etichetare a titlului Moz pentru a vedea cum ar apărea pe Google. Pentru meta descrieri, faceți-le informative și relevante. Includeți cuvinte cheie importante, deoarece Google le va evidenția pe cele care corespund termenului căutat. În plus, păstrați-le sub 160 de caractere sau ca etichete de titlu. Instrumentul de optimizare a fragmentelor SERP de la SEOmofo vă permite să previzualizați meta descrieri. H1-urile sunt de obicei cel mai mare text de pe o pagină și acționează ca un titlu.

H1-urile ar trebui să includă cuvintele cheie relevante pentru copia paginii. Ideal ar fi să aibă între 20 şi 70 de caractere. Deși nu este o regulă dificilă, dacă H1-urile sunt prea scurte, se poate pierde ocazia de optimizare a paginii în continuare. Dacă sunt prea lungi, pot fi afectată experiența utilizatorului. Actualizarea metadatelor este cel mai rapid mod de a vedea rezultatele SEO.

2 – Îmbunătățiți experiența utilizatorului prin optimizarea vitezei site-ului

Un studiu realizat de Google în 2017 a arătat că rata de respingere crește cu 32% atunci când viteza de încărcare a unei pagini mobile trece de la una la trei secunde.  Deoarece valorile privind implicarea utilizatorilor reprezintă un factor pe care Google îl ia în considerare atunci când clasează site-urile web, o rată ridicată de respingere poate duce la o scădere a a vizibilității. Puteți rula un test Google PageSpeed ​​Insights pentru a vedea ce elemente ale site-ului dvs. web au nevoie de optimizări pentru a crește viteza site-ului.

3 – Creați conținut de înaltă calitate

Pentru SEO on-page conținutul bun este coloana vertebrală a SEO-ului pe pagină. De fapt, un sondaj realizat în 2017 de BrightEdge a arătat că 97% dintre marketerii digitali sunt de acord că SEO și marketingul de conținut converg. Cu toate acestea, trebuie să creați conținut de înaltă calitate. Evitați să publicați conținut duplicat, deoarece motoarele de căutare sunt bune la detectarea și penalizarea site-urilor web care practică tehnici de spam.

 4 – Boost SEO

Folosind Schema Markup Schema este un vocabular de markup partajat pe care îl adăugați la HTML pentru a spori înțelegerea conținutului de către motorul de căutare.

Factori de clasare SEO off-page

Motoarele de căutare utilizează semnale de la alte site-uri web pentru a determina cât de încredere este un site web. Puteți utiliza Open Site Explorer pentru a măsura autoritatea de domeniu a site-ului web sau potențialul de clasare. Câțiva factori de clasare SEO sunt:

1 – Construirea de legături pentru stabilirea autorității

Un pas crucial în stabilirea autorității este elaborarea unei strategii eficiente de construire a legăturilor. Construirea de linkuri este procesul de obținere a linkurilor de pe alte site-uri web. Crawlerele motoarelor de căutare folosesc aceste linkuri pentru a accesa cu crawlere de la un site la altul. De asemenea, servesc drept vot de încredere de la site-ul de conectare la site-ul conectat. Cu cât un site web are mai multe „voturi”, cu atât Google pare mai autoritar.

2 – Construirea de citate (NAP) pentru clasamente SEO locale

 Citările sunt o tactică excelentă SEO off-page pentru a spori clasamentele locale. Aceasta implică ca NAP-ul dvs. (numele companiei, adresa, numărul de telefon) să fie listat cu precizie pe alte site-uri web de înaltă autoritate, cum ar fi YellowPages sau Yelp. Acestea servesc la validarea afacerii dvs. ca fiind de încredere. În plus, formatul dvs. NAP trebuie să rămână în concordanță cu cel listat în înregistrarea dvs.

3 – Stabiliți o prezență socială de încredere

Este o modalitate ușoară pentru persoanele care nu sunt familiare cu marca dvs. În plus, crawlerele motoarelor de căutare pot accesa cu crawlere postările de pe rețelele sociale și pot indexa linkurile incluse. În general, este o modalitate excelentă de a stabili o prezență online de încredere și de a vă legitima afacerea.

 

Author

Agentie Marketing